Uusimmat

"Maailman epätyydyttävintä videota" on katsottu Facebookissa jo 22 miljoonaa kertaa.
Itä-Uudenmaan poliisilaitoksen mukaan maailmalla leviävää Blue Whale -itsemurhapeliä pelaavat myös suomalaisnuoret. Poliisi toivoo vanhempien olevan tietoisia pelin vaaroista.
"Can you hear me" on aloituslause, jota puhelinsoittohuijarit käyttävät.
Netissä leviää tieto sitä, mitkä tarkalleen ovat kahden supersuositun virvoitusjuoman makuerot. Pepsi on esimerkiksi hieman kilpailijaansa makeampaa.
Matkan hinnalla saisi hankittua itselleen asunnon.
Suomi tunnetaan puhtaasta luonnostaan ja raikkaasta ilmastaan. Helsinki ei silti yllä maailman puhtaimmaksi pääkaupungiksi.
Sketsissä piikitellään niille, joiden mielestä raiskauden uhriksi joutuminen on ainakin osittain uhrin oma vika.
Koiranomistajat haluavat usein tarkkailla tilannetta, jos lemmikki käyttäytyy oudosti, mutta vatsalaukun kiertymän ollessa kyseessä, ei kannata odotella.
Mainoksessa hehkutetaan ihmisiä, jotka eivät ikinä pysähdy.
Video suorassa lähetyksessä tapahtuneesta yllätyksestä on noussut hetkessä hitiksi.
Olutpullot olivat alun alkaen kirkkaita, mutta nykyään ne ovat aina vihreitä tai ruskeita.
Sivuston mukaan katselijat voidaan jakaa salailijoihin, harrastelijoihin ja konkareihin.